alt har varit så kul å så härligt...

...så blir de skit iallafall...fick påökning med ÄNNU en närings dryck..:'{ jag bara grät...jävla fucking kropp!
Varför??allt hade ju varit så kul å så härligt, så blir de såhär!!Jag menar två näringsdrycker va jobbiga nu har jag TRE!
Men jag försöker att inte älta å grubbla,de e underbart väder ute å Peach fyller fem på fredag å allt ska bli bra...ja..de ska de, å en dag, en dag ska jag bli av med varenda jobbiga näringsdryck å kontrollant,FAN!Jag vill, Jag kan., Jag SKA!
Jag SKA visa dom,Jag ska bli stor!!Jag ska bevisa för fucking Cissela att jag visst kan bli bra utan dom, att jag inte alls behöver leva resten av min ungdom på inläggningskliniker!!Jag SKA!!!
Show must go on.Saga

"Kvinnlig styrka"

Kommentarer
Postat av: Néa

Neej, stackare... Det var precis det vi sa att det inte skulle hända:(

2009-04-06 @ 15:26:56
Postat av: Evelina

gumman , det kommer att bli bra <3

2009-04-07 @ 13:48:36
URL: http://evelinski.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kommer klara de Saga <3

2009-04-12 @ 12:42:15
URL: http://thatsriight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0