I år va jag inte själv!

Härligt, årets midsommar va jag inte själv:)
På morgonen red jag, Linneá å Emma ut, jag på Escis, för övrigt skitmysig:)

Sen myste jag såklart med Peach, vad annars;)
På kvällen åkte vi till Jeremy var vi firade tillsammans med Helen+hund, Eva å Janne+hund, Jeremy,Fru(kommer inte ihåg vad hon hettexD)+ hund, Mamma,Topi,Ronja, Jag+ hund=Ja, de va hundkaos;)
Men till slut blev de för kallt för moi, å vi fick åka hem,men de va rätt sent iallafall så.

Förövrigt har jag ju inte uppdaterat på ett tag!
Jag har fått mina betyg;
Mvg i-Eng ,Sv,Ma,No,So,Bild,Musik
Vg i  -HK,Slöjd
G i- Teknik,Idrott,Spanska
De där med g:na var väl inte så överraskande va?;)

Sen berättade Tina att hon råkar vara ute på Ljusterö i helgen,jag hoppas vi ses;)

Ha de Gött så länge!





Kommentarer
Postat av: Sandra

jäääävlar vilka bra betyg :O grattis :D<3

2009-06-21 @ 11:44:53
URL: http://thatsriight.blogg.se/
Postat av: saga

SV Sandra:

Tack...^^<3

2009-06-22 @ 09:08:47
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0