Gastro

Har varit på undersökning idag. Det sista jag minns är när en sjuksköterska sprutade in sövningsmedlet via kanylen. Nästa går jag på claes ohlssons, nästa vaknar jag på soffan. Däremellan har jag gjort allt från att stuckit från uppvaket till "skolan" å spytt.Två ord. Fy. Fan. 

Men imorgon ska jag till skolan igen. Härligt. Känns som att jag behöver ha den schemalagda strukturen på dagen, skolan-stall-sova. Det underlättar.

Jag kanske ska försöka sova iallafall. I å med att jag sovit på kvällen, är jag inte trött nu, men inser själv att jag ska ju ändå upp imorgon bitti, så jag borde sova iallafall.
Jag gör ett försök.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken sammanträffande, jag gjorde också en gastroskopi idag. Fick du också SJUKT ont i halsen efteråt? För mig har det gått nästan 12 timmar och jag kan fortfarande i princip inte andas.

kram!

2010-10-29 @ 18:57:22
URL: http://mitthjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0