Dag 8- Om jag var miljonär

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Ok. Dag 8. Tror ni jag blir klar innan påsk..?;)
Nå, till miljonärs-snacket.

Jag ska skippa allt där där med att "åh, jag ska donera allt till välgörenhet för jag har det så bra att jag inte behöver pengarna!!". SkitSnack. Människan är i grunden egoist och när man helt plötsligt får så mycket pengar försvinner tanken på alla andra och vips! Så har man spontan-shoppat upp allt.
Dock har jag ett brinnande engagemang i http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt, Djurens rätt, så om jag då skulle bli miljonär skulle jag göra så mycket jag bara kunde för dom.

Annars skulle jag jag nog....  

- Köpa ny utrustning åt Peach
- Köpa egen bostad
- Köpa ett boogie släp
- Köpa en massa fina teer och muggar åt Evelina(skäms på dig!!)
- Köpa alla jättefina muminsaker jag kan hitta

Heh...Material-girl...
En hake är väl bara att pengarna inte skulle räcka till ens hälften och för att inte tala om att jag aldrig skulle bli miljonär..
Men kram, dröm å kärlekssnack, vem behöver penga?:)

...känn ironin..

-S
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha vad söt du är!!

2011-05-19 @ 12:06:42
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0