Dag 7- Barnsben

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Förlåt, nu var det evigheter sen jag uppdaterade sist. Men här kommer det!

När jag var liten...



Jag är första barnet, ni vet den där som får en ordentlig bebisbok med allt noterat, första ordet, steget, alla bilder inklistrade mm, föddes den 10 mars 1993.
Jag var inte så busig, gjorde något smått då och då, men jag har aldrig sönder saker med mening eller rymde eller slogs.

Jag älskade att diska! Men disken tar ju alltid slut någon gång, men jag satte ändring på det... Ketshup flaskan var tom på två dagar...



Hade ovanor redan då...Dock av lite annat slag...
Bjuder på den;)

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0