Nattslag

Kl är 00:50.
00:50.

Jag somnade officiellt för 4 timmar sen. kl 20:50. Men.

En liten irriterande varelse i mitt ben, som jag brukar kalla rastlösheten, talade om för mig att mitt sömnbehov minsann var uppfyllt nu och vi borde springa och leka.
Jag försöker enträget kontra med att "Men lilla benvarsele, solen har ju inte ens gått upp. Sov några timmar till..."

Benetvarelsen blir arg. Benet börjar rycka och skaka.

Suck..."Ok, jag springer ner och hämtar datorn och blocket."

Jippi! Benvarelsen blir lycklig!

Och så kommer jag underfund med att in blivit involverade läsare i akten om min mindre schizofrenia. Men det var nog ingenting nytt.

Jag hade verkligen önskat att få sova hela natten. Jag hade en sjuhelvetes-dag igår. Hemsk. Du Pontarna som fick hänga med mig började bråka och kunde inte samsas om i vilken takt om skulle gunga.
Det hela slutade med att den ene hopade in i örat på mig. 
...Och det var liiite för obekvämt för min smak.

Sen jobbiga telefonsamtal. Suck... Tänk att vi kan kommunicera så dåligt, trots mobil, internet ect ect, och att några ord över ett telefon samtal kan krossa så totalt. Då hör du ju bara vad motstående säger, men ser inga miner, inga känslor.

Jag orkar inte mer.

Klockan är 01:13...

...01:13

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken fin header!

2011-08-30 @ 16:26:41
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0