and that was my "sweet" 2010....

MAINSTREAMA!

Ska väl även jag resumera mitt 2010, som resten av sveriges bloggare...

Januari
Löwet, Capio Slutenvård för 2:a gången(from augusti-09,växelvis med bup/sascha) med LPT(lag om psykriatrisk   tvångsvård)
fortfarande under ständig bevakning

Februari
Fortfarande Capio slutna med LPT
Flyttas i slutet av månaden till 52:an

Mars
Jag fyller 17
LPT:et skrivs av
Blir kvar på Capio Dagvård

April
Börjar samtala med Coola C allt mer å känner för första gången att någon inom vården förstår mig, lyssnar på     mig!

Maj
Peach återigen in på Ultuna för spiktramp...
Kontakt tas upp igen med Bup Täby

Juni
Jag lämnar Capio.
Sticker till gbg på west coast riot
-Rise Against@WCR

Juli
"Bryter" mig in på Ekåsen för en saknad vän..
Sticker till Arvika festivalen med en Katt
Rider Peach för första gången på ca 2 år!
-Regina Spektor @arvika

Augusti
Börjar om 1:an på STEG, träffar mina nya, jätte fina klasskamrater.
Säger själv upp kontakten med Bup, vägrar gå dit.
-Nya T1 på Steg

September
Fortsätter slingra mig fram i min tillvaro utan att träffa någon psykolog el behandlare. På gott å ont.

Oktober
Efter allt för många års väntan går jag igenom gastroskopi.
Vill fortfarande inte träffa psykl/behandl.
-efter gastro...

November
Trött, orkeslös. Mörk månad
Sthlm Horse Show


December
Trött på det mesta, ingen julkänsla, extrem irritation på det mesta.
LJUSPUNKT! Får äntligen träffa Knoddis igen!
Får min livs första digtala systemkamera.

-Knoddis! alltså flickan, inte lådan...

...Å resten återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0