Sängen är alltid bäddad

Jag måste skärpa mig. BUMS!
Något knasigt har krupit in i örat på mig i nattestund och hittar nu på hyss i huvudet.
Så kunde det låta.
Jag tenderar skylla ifrån mig.

Livet blir liksom inte bättre än du gör det, men varför inser man inte det i tid? Och vad är i tid? Vem bestämmer det...
Nu ligger det där bättre livet lite avlägset. Bara en känsla jag har. Jag orkar inte ägna tankar åt det, känns så hysteriskt.
typ. PLUGGApLuGgaJOBBAjObBaKARRIÄRKarRiäRHÄLSAhÄlSaI-D-E-A-L-M-Ä-N-N-I-S-K-A

Trött på krav, trött på hets, trött på stress. Trött på liv.

Och som man bäddar får man ligga...

-S


Kommentarer
Postat av: Stina

Testa att inte bädda sängen imorgon! ;) Det kan ju symbolisera en "inteperfektjagstruntarliteikravidag- känsla" :)

2011-06-01 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0