Rain. Pain. Stockholms apa på vardag.

Har haft lite plånboks-plågeri på monki å weekday i spöregn. Men jag är riktigt nöjd med dagens fångst, men hade gärna tagit med lite till. Som alltid. Men vi ska väl inte döda plånboken? Bara plåga..?-Check!

Denna raring från monki var på 75% rea och fick äran att hoppa ner i påsen min hem...


Även denna snygga jacka (monki) var på 75% rea och åkte med hem.


Denna långkappa hade jag gärna tagit med om jag A: hittat den, B:haft råd...=den åkte inte med....

 Sen följde ett par shorts med också, skit söta, men jag har ingen bild för tillfället. Sorry.


Annars har jag försökt planera in lite lugn i tillvaron(=mindre lyckat....)
Känner att jag har hjärtat i halsgropen hela tiden, aldrig nere i varv.
Så nu, steg 2. Ner. I. Varv. Punkt.

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0