Mer deg med kneg blir seg. typ deg.

Imorgon sticker bror,far å systra mi till la Finlandia för en helgtripp till mormor innan pappsen sticker på praktik.
Det gör mig glad att dom kan ha roligt även om jag å mamma stannar hemma. Jag hade åkt om jag inte skulle jobba på söndag och ha pass i stallet på lördag. Men wtf... Jag har äntligen kneg, klagar inte.

Nu har min persika fått nya skor. Skönt. En sak till borta från att-fixa-listan. Nu återstår en massa samtal och annat stuff. Men jag känner ändå att jag borde ju skramla en del vuxen-poäng, för såhär bra på att ordna upp saker har jag aldrig , läs ALDRIG, varit! Pling pling och poängen skramlar!

Jag har en liten idé om att jag skulle ta en tripp till åland någon helg, bara över dagen(på tal om spontana-impuls resor) Vill hälsa på lite gamla vänner over there och sen har jag ju faktiskt en massa euro att slösa, helt värdelösa att växla till kronor nu. Kan ju shoppa lite mumin-prylar på båten..?*dansar lyriskt i cirklar*

Näe gott folk, nu ska jag sätta punkt för detta meningslösa inlägg
och låta sömnen göra sin rätt,
dvs...
God natt. Typ.


-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0