Oj,aj,jaha, men vad kul!

1:a Prima-visiten avklarad!
Och jag lever... Fick en ytterligare ökad dos i Anti-depp och en ny ångestlindrande. Sen väntar samtal och uppföljning. Pust...

Men det hände faktiskt en rolig grej med!
Jag fick ett samtal från en roll jag sökt, och dom ville jätte gärna se mig på en provfilmning!! Jippie! Så imorgon ska jag dit och ge järnet, lite extra klirr i kassan skulle inte sitta helt fel ;)
Peach behöver lite ny utrustning...

För övrigt har jag mått ganska skit idag, trött, hängig, yr, illamående å allmänt snurrig... Stackars Persikan fick inte träffa matte idag å matte är jätte ledsen över det...Elaking...

Aja, nu ska jag försöka sova...

Natten!  -S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0