Sitter med spökena

Usch.. Sitter och natt-deppar... Önskar att jag hade någon här att prata med. Det behövs nu.
Lilla Block får duga.

Peach var verkligen jätte fin idag, gick som en klocka. men jag saknar fortfarande att ha en ordentlig dressyrsadel att rida i...
Vilket påminde mig om att "Visst fan" jag skulle ha ringt till ATG idag och bokat tid för Persikans hakar.
Jag tar det imorgon. Precis som med allt annat. Imorgon...

Så..Om jag skulle ta och se till att imorgon kommer.

Ursäkta dessa meningslösa inlägg...

-S

Kommentarer
Postat av: leonie

I like it. Du är jätteduktig på att skriva säga, har nästan lust att hälsa på dig och peach snart, nån gång...Pöss. på dig //leonie

2011-05-27 @ 08:20:22
Postat av: leonie

I like it. Du är jätteduktig på att skriva säga, har nästan lust att hälsa på dig och peach snart, nån gång...Pöss. på dig //leonie

2011-05-27 @ 08:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0