Skäller på botox å klunkar aspartam

Sitter å tittar på Uppdrag Granskning som ikväll handlar om plastik kirurgi. Så onödigt...
Tjejer, som bara för fåfänga, sprutar in botox och filler i ansiktet å sen får dom extrema biverkningar, infektioner mm...  
Men ska jag säga.. Här sitter jag å klunkar aspartam och käkar piller...

Idag var jag å kollade på en av 3:ornas produktioner, Who's your daddy. Efter det stack jag och fikade med Puh. Har saknat saknat saknat henne. Underbara <3 Hon åkte även med mig till castingen, å tur det, för jag är usel kartläsare... Castingen gick förresten bra! Nu väntar jag spänt på svar...

Jag gick igenom min lilla marimekko väska idag å kom å tänka på vad dom 3 viktigaste, nej 4 viktigaste(4 är ett mysigare nummer...) sakerna en kvinna har i sin väska är? 
Mina är...

-Kalendern  -
...Planering A och O...

-Plånboken  -...Självklarhet?

-Mediciner  -...Vet aldrig när det kan behövas!

-Anteckningsblock  -...Jag måste alltid ha tillgång till papper å penna, om jag får skrivabstinens...

Vad är era viktigaste?

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0