Måste visa att jag lever, så därav mitt tjat.

Det här är en sån dag när det är lokala skurar innan man ens passerat tröskeln.
Med andra ord mår jag vidrigt uselt idag...
Mår illa, har ångest, yrslig, frusen, krampig.

You see. A total mess.

Men jag måste samla lite res-på-dig-och-gör-något-åt-saken-styrka. Måste till apoteket och ut å rida på Peach.
Men faktumet att utomhus termometern visar på +4 grader gör inte saken mycket lättare.

Jag gör ett ynkligt försök att få i mig något varmt med en kopp irlänska drömmar med en stänk av kanel, dvs min egen te blanding.

Ångesten.
Den kliar som ett vidrigt myggbett och blöder ständigt. Så mycket jag borde göra, fixa, ta hand om.
Men ingenting blir gjort. Jag orkar inte, vågar inte. Jag tar myr-steg framåt och antilop-hopp bakåt.

Varje dag av mitt liv, varje andetag tar tid. Jag står aldrig still.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hur är det med dig?:/ klart du måste få i dig lagad mat, äter du aldrig det??

Jo tack jag mår fint :D har nyss ätit kladdkaka så då kan man inte vara annat än glad haha^^

vad gör du idag?

kram

2011-10-14 @ 15:09:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ okey :/



får man fråga hur länge du haft äs? får du hjälp osv? berätta gärna lite mer om dig själv :)

tro mig du kommer våga köpa kladdkaka så småningom :D de var iaf gott bortsett från chokladgrädden haha:P

Okey men gillar du inte varm mat eller är de mest för ångest liksom?:/ tar du näringsdrycker och sånt?



teaterlinjen låter spännande :) hur känner du inför det? hur har relationen mellan dig o dina vänner livit sen allt detta? hur länge har du vart sjukskriven?



förlåt för alla frågor men är alltid så nyfiken av mig.:P



Idag har jag vart och bowlat och tränat:D sen tänkte jag plugga men blev inget med det :/ ikväll ska jag se harry potter:D hur har din dag varit?



kramis

2011-10-15 @ 19:04:41
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lisa

Älskade, finaste Saga-vännen... <3



Jag skickar så mycket styrkekramar det bara går här ifrån Uppsala!



Jag dricker också irish dream blandat med kanel-coolt. gott med lite chili i också.



Önskar dig allt väl-ffa imorgon (måndag)när du ska till skolan

2011-10-16 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0