Oinspirerat och totalt mellanmjölkat

Fuck.
Länge sen sist, senaste uppdateringen alltså. Men jag har verkligen varit på botten. Orkar inte skriva om allt. Så...

Vi inviger helt enkelt en ny kategori.
Larviga Listor

Dagens....

Humör:
Fruktansvärt ledsen.

Klädsel: Mina randiga plyschbyxor, raggsockor och munktröja

Frisyr: Inte mycket att ändra, kort, platt på kudd-sidan...

Beroende: Cola zero och te

Jobbigaste: 3 timmars panikångest och hysteri.

Roligaste: Att min söta syster var glad när hon kom hem från skolan.

Tv-program: Halv åtta hos mig

Låt: intromusiken till Miss Marple tv-serien, vet inte riktigt varför... 

Längtan: Mina vänner. Alla. Och pappa...

Om jag fick vara varsomhelst i världen: På en sandstrand vid havet i månskenet med Peach.

Hrmf...Vilken tråkig grej. Tipsa mig om andra roligare listor om ni har något.

-S




Kommentarer
Postat av: MsSophie

Kul o läsa listan :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-27 @ 09:35:15
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0