And if you want to kill yourself remember that I love you so call me up before your dead, we can make some plans instead.

Situation:Snubblar. Slår huvudet i kanten.
 
Reaktion: Jävla kant till att stå och glo där du inte ska vara.

Reflektion: Tidigare hade jag sagt "Jävla klant-Saga till att slå huvudet i allt möjligt och omöjligt du måste vara helt jävla värdelös!"
 

Jag vet att förändringar sker i mig. Hela tiden. Alla uppskattar inte mina förändringar. Det får mig att tvivla på om jag gör rätt. Påminner mig om att jag borde vara svag. Och det är ett jävla krigande med att försvara sin rätt att existera och ett tusenfallt tyngre att försvara sin rätt att vara stark. Och alla påminnelser och lockelser om dom gamla löftena om evig mager lycka som jag lurats in i utan garanti allt för många gånger blir fler. En nyligen nykter alkoholist i centrum av systemet med massa smakprover. En elefant med porslinsfetish.
 
Alla små trådar delar sig.
 
Allt för att någon har svårt att hantera starka kvinnor och jag är van att vara svag fast ändrade mig (svag) och nu tycker någon att jag är asjobbig och jag skäms igen fast ändrade mig (skäms) sen snubblade jag och slog huvudet i kanten och svor (Jävla kant till att stå och glo där du inte ska vara.) och reflekterade ("Jävla klant-Saga till att slå huvudet i allt möjligt och omöjligt du måste vara helt jävla värdelös!") och insåg att något har hänt (Tidigare hade jag sagt).
 
Det var en spontan reaktion.
 
Ett resultat ändå. Trots allt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0