I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Det blir hysteriskt. Idiotiskt. Råddigt.
Ursäkten ursäktad ursäkta dig. 
 
Jag har aldrig talat med någon som jag talar med dig.
 
Men jag faller ändå. Snubblar och blir rädd för att gå. 
Jag tror inte marken håller för mig. Och mina knän är redan såriga och blodiga. 
Jag kan faktiskt få en infektion. Eller förgiftat blod.
 
Men du är ju redan en infektion. Du är förgiftad.
 
Du kommer ändå dö. Det gör vi alla.
 
Det står skrivet att vi kommer skiljas åt till sist.
 
Det gör vi alla.
 

Kommentarer
Postat av: Malin;

vet du något? jag blir alltid lika nyfiken när du skriver ett nytt inlägg. vill mest bara krama dig och lyssna på allt du kan tänkas ha att berätta. och jag hoppas att du håller ihop dig själv, verkligen.

2012-11-24 @ 15:48:52
URL: http://hallonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0