Vill ha...

...å jag fyller ju snart 18 så...

-brunt pullarträns(INGEN strass,usch å fy...)
Claridge house-poseidon
Har sedan tidigare redan två CH träns som jag är väldigt nöjd med, dessutom inte så fruktansvärt dyrt märke.


-Grön tunt fodrad. (alt ingen fodring alls) ridjacka med dragsko i midjan, tänk typ arméjacka.

-
Halstäcke åt Peach

Jag håller också på att (så gott det går) samla ihop till ett nytt objektiv. Jag är jätte dålig på sorter i den världen... Jag skulle vilja ha ett objektiv som gör sig lämpligt i att fotografera på långt avstånd, typ fåglar mm...
Kan någon hjälpa mig...?

-S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju längre cm du har på objektivet desto längre zoom har den. Dvs tex 18-55mm objektiv (standardobjektiv) är 55 mm när de är som mest inzoomat och 18 minst inzoomat. Vill du fota på avstånd som tex fåglar kan du behöva längre zoom. Ett vidvinkelobjektiv är annars alltid najs! KRAM

2011-02-12 @ 23:38:19
Postat av: Saga

SV: Tack snälla för hjälpen!:)

Kram

2011-02-13 @ 08:18:42
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: Katarina

vad har du för kamera? :o)



jag har ett SIGMA 70-200 som är kanonbra för den billiga peng som det kostar.

2011-02-13 @ 09:57:01
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0