Gummiankstesil å tesniffnings-session å massa virrvarr

Igår hade jag en såndär minnesvärd dag....

Jag mötte upp Stina centralstationen på morgonen, för att sen tillsammans möta Lisa en stund senare, wow vilket kärt återseende! Sen gav vi oss i väg, jagade bönor&blad å plånboks-vänliga ställen. Super mysigt.
Jag fick med mig hem 2 teer:

Choklad Chili

och
Goji/Havtorn


och sen blev det påfyllning med LUSH's hårvårdsprylar:

och
Lush Veganbalsam                    Lush "Squeaky Green" Schampokaka

och sist en tröja från carlings(!) Marin/rödrandig


den var Sagig...

Därefter tickade klockan iväg å vi åke hem. Å Kvällen bestod utav skratt, allvarliga samtal å utskrattning utav gammal James Bond film å icke att förglömma, jag försökte dricka te med fötterna...


Jag vill tacka er, Lisa å Stina, för en underbar dag!! På återsyn!!

-Fina-Stina

-S

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själv!! Du är en helt underbar person Saga! Verkligen! Ses snart igen hoppas jag.

2011-01-06 @ 19:28:46
Postat av: Lisa

Tack själva, båda två!

Varför ses vi inte lite mer?!

2011-01-06 @ 20:50:48
Postat av: Anonym

SV Lisa:

Ja, varför? Jag tycker vi ska skärpa oss lite, såhär kan vi inte hålla på;)

2011-01-06 @ 21:29:27
Postat av: Saga

SV Stina:

Klart vi ses snart igen, kompis! Ska ju försöka ta mig till karlstad någon helg också.. Ha det gott tills dess!:)

2011-01-06 @ 21:32:13
Postat av: Andra Saga!

SAGAA! Hur är det med deej? tacktacktaack så jeettejeeete mycket, nu gjorde du mej glad! :D bamsekraamar!

2011-01-08 @ 12:17:33
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: haha visst är det inte så svårt när man väl tar sej tid för att förstå? :D haha <3

hur är det med dej grynet? ♥

2011-01-08 @ 18:02:46
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/
Postat av: Saga igeeen

Okej, fortsätt kräla lite framåt i taget:) med mej är det rikkit bra! Jag är nog frisk till 100% nu. Saga till 100%! går i skolan somvanligt, behövde ju inte gå om åttan iaf och fick helt bra betyg för den här perioden! :D

2011-01-08 @ 21:27:32
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: okej, tänker på dej jättemycket. dags att hitta på något snart va? <3<3 med mej är det också bra, sitter på bussen påväg hem från kalmar nu :)<3

2011-01-09 @ 12:31:37
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0