Svar på frågestunden

anonym :

Jag vill läsa om din högstadietid (då du var punkare?), dina favoritfilmer och bästa mattipsen.

Svar:
Min högstadie tid var väldigt jobbig och är en jobbig del att prata om, dels för att det är så många människor involverade och för att hela min grundskole tid var ett helvete, men högstadiet spårade ur. Men nog ska jag skriva om det också! Kul att höra att det intresserar er! Ang. mattips...Sallad..? Läs att jag skrattar... Nej, men klart att det även ska dyka upp lite vettiga förslag på den fronten också...
Tack för förslagen! Kom gärna med fler i framtiden ;)



Anonym :
är du frisk nu?
hoppas verkligen det!

Svar:
Det är nog en sanning att bita i... Jag är nog allt annat än frisk... 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0