Dag 2 - 3 tunga sanningar

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Vad jobbigt...Hur kom det sig att jag fick för mig att skriva en sån här grej? Men men, sagt är sagt, skrivet på nätet är skrivet i bläck.

Sanning 1: Jag äcklas enormt av ljudet av när någon äter, jag tycker det är så fruktansvärt äckligt att det kryper i hela kroppen och jg har vid några tillfällen "kommenderat ut" matsällskap. vilka fasoner va?

Sanning 2: Jag har enormt svårt att vara ärlig. Jag har många gånger ljugit mig ur situationer som har fått förödade konsekvenser på min hälsa/tillvaro, tex behandlingar.

Sanning 3: När jag var liten brukade vi gå till dammen och fånga små grodor och salamandrar. Vi la dom i en balja med växter och stenar, vi skulle ha dom som husdjur, men glömde dom. Salamandrarna smet ju men grodorna...Ja...Vilket djurrättskämpe va?

Puh! Över! Jag vågar inte göra det värre än så, inte här och inte nu... Imorgon blir det...
En modig vän...

-S  

Kommentarer
Postat av: SAGAH

Sv: åh tacktack Saga, det gör mej så himla glad att höra! :)

det ska stå högst upp till höger på bloggen under headern, eller det gör det på mac iaf, visas det där för dej? hursomhelst så är det en Nikon D5000, och så har jag ett tamron macro objektiv:) krakrakraaaam!

2011-03-29 @ 18:32:41
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0