Självlurendrejeri! Magnum beatar calippo och lactrase är en usel uppfinning.

Fasen, ett livstecken vore ju bra då...

 

Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva, men orkar inte heller ekot i bloggen.

 

Mest är livet ganska rörigt nu. Jag har börjat ordna upp lite saker kring boende/jobb/etc etc och det innebär mycket ork... Detta adderat med extrem sömnlöshet, galna magsmärtor och massa göm-mig-för-världen-ångest är ingen rekomenderad kombination.

 

Men sen gråter jag ju inte hela tiden även om det lätt låter så. Jag kläckte ett jubel när jag häromdagen vann en auktion på århundradets hetaste kängpar (bild dyker upp vid önskan) och min häst är fin. Liksom btw.

Jag blir tokig på denna prestationsångest som vackra anteckningsblock ger mig och när jag väl får mina skriv-kickar dör dom fort vid talgentbordet i en luddig röra utan början eller slut.

Kolliegeblock 4Dway...

Kort och gott.

Jag håller mig till penseln och kulspets samt lite bläck.

Och kameran självfallet. När orken att ladda upp mina små shoots infinner sig.

Så. I denna totala oreda och non-inspo slänger jag istället en fråga till DIG. Just DIG.

Vad vill DU läsa om?


 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vilket inspierande sätt du skriver på. Kikade igenom några blogginlägg och du är ju grym med orden! Blev jätteskrivsugen :) läste mig till att du har en ätstörning! Ge dig aldrig! Det kommer bli lättare! Kram

2012-05-08 @ 22:23:08
URL: http://mednyatag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0