Löften är för osäkra och jag lovar att jag ska vara säker.

Januari var tommare än närmast kommande månader och då är det tomt och då är det ofotograferat.
 
Februari köpte jag en korg som jag ska kidnappa en kvinna med och resa till paris.
 
 
Mars tror jag att jag låg mer på köksgolvet än vad katterna gjorde.
 
 
April väntade jag mest på nästa buss.
 
 
Maj brann kökssoffan.
 
 
 
Juni smet jag.
 
 
Juli höggs himlen med stridsyxa.
 
 
Augusti målade jag för mycket på armarna.
 
 
September var floden vild och fotposén återkommande.
 
 
Oktober ny praktikplats.
 
November var spontan på nära håll. Jah, eller åtminstone sista dagen.
 
December var hon glad
 
och jag var barnvakt.
 
 
 
Halva året insikt om överlevnad och andra halvan ta konsekvenserna om tidigare tvivel.
 Men jag överlevde visst igen.
 
Coolt!
 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Vackert! Du är så artsy och cool, sån vill jag också vara. Gott nytt!

Svar: Nu prickade du lyckorusknappen. Jag vill vara artsy och cool men duvetsjälvtvivletärminvärstakompissommestbullshitarpåmig men du fick mig att tvivla på värsta bullshitar kompisen. Och tanken att jag beundrar dig och du sa det fick mig ännu lite lyckligare. Puss.
Saga

2013-01-02 @ 14:57:41
URL: http://kessen.blogg.se
Postat av: evelina

du får mer än gärna kidnappa mej till paris. jag är kvinna och kan bjuda på vitt vin

Svar: Korgen är programmerad på Kvinnan med orden och katten. Hon med dom röda skorna. Men vi kan ta en annan korg och ta lite rött också och dissa duktigaflickorsmuttarregeln.
Saga

2013-01-02 @ 23:13:15
URL: http://evelinas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0