Kvinnan som Gudinnan på dippar av goda slag.

Long time no see!

Men jag har alltför lite bekräftelsebehov av cyberbefolkningen för att konstant skriva nonsens i randiga rad.

Men tänkte bara dela med mig av något improviserat och gudomligt gott.

Sagolik Fetaröra:

Ett recept alltså!

2 dl gräddfil
1-2 vitlöksklyftor(smaksak)
3/4 lök
15 cm riven alt. finskuren gurka
100 g fetaost
lite gräslök

MIX IT!!

Historisk Gucelimole:

2 avocado
1 dl naturell yoghurt
Tacokrydda(efter smak)
1-2 vitlöksklyftor 
2 msk salsa

lite örtsalt

and....MIX IT!!

Ikväll serverades dessa med falafel och couscous sallad, men funkar fint som dipp eller tacos eller vad fan, med det mesta helt enkelt!


Så med detta meddelar jag att jag lever och mår gott. Fred och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska definitivt testa båda två!

2012-02-14 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0