Darling don't give me shit cause I know that your full of it.

Satan bruden sluta lipa.

Känslan av att vara en mask som föregås av lathet är överväldigande.
Jag intalar mig själv att studenten är ett överbekostat jippo som ändå inte blir ihågkommet på grund av en heldags överkonsumering av alkohol och jag tycker inte ens om blått och gult och mainstreaming är inte min grej så jag skulle ändå inte vara bekväm i mössa och vit klänning som senare är förevigtfläckad av öl och mitt svett blandat med alla andras och jag kan plugga sen. No tears.
Men...
Jag är dålig på att intala mig själv saker. Att officiellt vara klar med gymnasiet vore coolt. Truly.
SATAN jag har inte ens gått ut grundskolan officiellt och bordeegentligeninteenstillåtitsenaccesstillgymnasietoch ändåfuckadejagupphelaetablissemanget!

Åhnej nu får jag ett såntdärraseriutbrottnärjagskiterimellanrummenmellanordenochhackarsöndertalgenterna. 

Och jag har läckage i ena stortån. Ett hål som pulpar blod. Och slutar inte.

Sidonotise slut.

Och ännu ett problem är att jag inte hittar muminkex någonstans.


Bittert.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej!

Tröst kan jag knappast giva dig, men kanske lite mindre ensamkänsla. Jag känner med dig. Det suger (jag brukar inte använda det ordet, tycker det är ganka löjligt, men passar alldeles för bra för att ignorera i detta tillfälle) att se alla sina vänner i glädjetårar springa ut ur gymnasiets dörrar ,mötas upp av familj och vänner, kramas, skratta osv...

Tricket är att tänka positivt. Vi är inte misslyckade för det. Vi tar oss igenom livet på annat sätt. Helt enkelt :)

Ge inte upp och lycka till.

2012-06-09 @ 19:55:55
Postat av: Pauline

P.S Försök vara snällare mot dig själv!

2012-06-09 @ 19:58:17
Postat av: Saga

Pauline:



Fan vad fint av dig att skriva. På riktigt. Ensamhetsensamheten är alltid lite mindre ensam om det finns fler. Och detta med snällheten och appråpå att använda löjliga uttryck: Rom byggdes inte på en dag, och i slutändan mördades Ceasar iallafall. Typ översatt: En dag kommer jag också att vara en attraktiv storstad och den manliga makten kommer dö = jag vinner.

Och pst. Tack igen.

2012-06-09 @ 20:42:26
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0