Men jag vet iallafall att jag är trashy och det är inte så att jag skäms heller.

Om jag var en....


FÄRG:

Svart. Och sen skiftar jag ibland till vit. Fast jag blir väldigt obekväm då. Så jag blir svart igen.
-
MATRÄTT:

Gammalt surdegsbröd med vitlök. Jag är svårtuggad och lämnar en jobbig andedräkt.
-
ÅRSTID:

Slaskdelen av hösten.
-

LÅT:


-

PLATS:

En tågstation. Alltid påväg, men står still och låter massor och är ofta full med klotter.
-
HUNDRAS:

PitbullamstaffPudelGranddaniosBitterterrier
-
BIL:

Cykel. En vinglig men tålig även om den ser ut som ett staket.
-

MÖBEL:

Bokhyllan Saga låter lite för IKEA för att vara jag. Men man sätter sig inte heller på mig. Eller går på mig. Jag är ingen dörrmatta. Jag är nog den där fula 70tals lampan och lyser helst för mig själv. Sen att jag råkar vara hipp nu är en annan sak.
-
BLOMMA:

Maskros. Klassas som ogräs, men alla djur tycker om den. Samt att den är stark. Växer ofta genom asfallt.
-
SERIEFIGUR:

Zelda. I guess.


Kommentarer
Postat av: isa

men tack för din kommentar. du är vacker! <3

2012-05-29 @ 20:03:29
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Postat av: Karolina

Aa det är sant, borde sluta med sötningsmedlet men vet inte vad jag ska ha i istället, kan ju inte ha socker? Kanske honung? Men du har helt rätt!

Haha det är tyvärr inte mina koppar varm choklad utan en bild jag tog från weheartit så kan tyvärr inte svara på vad det är i dem. Men mina såg minst lika goda ut kan jag lova.

Puss på dig tjejen!

2012-05-30 @ 11:05:21
URL: http://akleian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0