Nej det är inte pms. Det är jag.

Nu har jag samlat irritation under en kortare längre period och måste få ordspy:

1: "Like if you remember this movie"

Nej jag tänker inte likea för jag vet att det är en såndär "Åh-den-tittade-jag-på-när-jag-var-liten" grej och jag minns att jag var irriterad redan då och räknades inte ens längre som liten och det hela ger mig åldersångest.

2: Åldersångest vid 19.


Inte riktigt ok. Mest ganska patetiskt.

3: "Vad äckligt! Rakar inte du alla dina kroppsdelar?" eller "Va? Rakar du dig? Växer det naturligt hår på din kropp? Gud så ohygiensikt. Gör laseroperation!"

Slicka mina armhålor, bitch.

4: Konstant medial hysteri.

Beach2012!!Estelle!!Reinfeldt är smyg-sverigedemokrat!!Baku2012-Eurovision2013!!

DUKOMMERALDRIGDUGASOMDUÄRSÅBANTALITETILLMEDMINNYA
METODSOMKOMMERFÅDIGATTSELYCKADOCHFRAMGÅNGSRIKUT.

BLINÖJDMEDDINKROPPMENSÄGDETINTETILLNÅGONFÖRDÅÄRDU
PROSTITUERADOCHÄCKLIG.

VARDIGSJÄLVMENSEUTSÅHÄROCHFÖLJDESSATILLVÄGAGÅNGSSÄTT.

RÄKNADAGARNATILLSDUFÅRNÄSTALÖNOCHRÄKNAUTHURMÅNGASTEGDU
GÅTTSAMMANLAGTDENNAVECKAMENLEV INUETFÖRDETÄRBOHEMISKT
OCHDETÄRINNE.

CARPEFUCKINGDIEM OCH GUD VÄLSIGNA ATT DU FÅR ÄTA EN ISGLASS EN DAG I VECKAN
FÖR DET ÄR DIN ÄTVADDUVILLDAG!!!


Puh. Jag andades inte mellan dom sista elva raderna. Dumt gjort. Nu är jag yr.
MEN JAG URSÄKTAR INTE MINA DÅD ELLER ORD FÖR JAG ÄR STENHÅRD VEGETARISK FEMINIST SOM LIDER AV KRONISKT BITTERFITTERI!

Varsågod.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0