Glasburken.

Vakuum skriket. Något är fel. Röda diodlampor blinkar epileptiskt. Hysterin biter sönder sugrören och osynliga händer sliter av håret och lägger i pälsplädar på kuddarna. 
 
- "Ground control to agent S."
 
Armar på armar. Klor och skinn. Hjärta utan hjärna. Hjärna utan hjärta. Hjälplös med hjälp. Osynliga bitar saknas ur mitt pussel och jag vet att du din jävel stal dom bakom ryggen på mig när jag vände. Men jag tar dig inte för en idiot, du har bara inte kompetens.
 
- " Ground control to agent S?"
 
Skriet skär. Vi närmar oss botten. Huvud nedan häl. Jag har inget säkerhetsbälte för sådanna är inte uppfunna för hälar och huvud.
 
- " Your circuit's dead, there is something wrong..."
 
Jag valde Valkyria innan hon valde mig. Jag nedlät himlen innan den steg.
Jag är dansande dekadans. Rytmiskt jag får alltid fler blåmärken.
Tala inte om för mig.
Tala inte om mig för.
Tala för mig inte om.
 
- " Can you hear me, agent S?"
 
I feel certain that I am going mad again.
 
 
I feel we can't go through another of those terrible times.
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Du MÅSTE fika på kafé fåtöljen och testa deras kladdkaka. Den är obeskrivligt god, dregglar när jag skriver detta hahah

Svar: Jag fikade där för många år sen när jag fortfarande hade ekonomin i både skalle och plånbok för det. För övrigt är jag egenkär i min egenuppfunna dubbla kladdkaka med nougat i mitten. DÅ min vän, är dreggelpunkten på topp.
Saga

2012-09-15 @ 18:27:39
URL: http://akleian.blogg.se
Postat av: Pauline

Det suger verkligen.

2012-09-28 @ 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0