"Aren't ordinary people adorable?"

Jag är stolt över mig själv.
 
 
 
 
 
 
Jag måste poängtera det nu för nu är det läge och nu är jag faktiskt det utan klyschor för nu ska jag dansa och nu har jag krossat lite monsterlemmar och blivit peppad av andra coola kvinnor och jo. Jag är stolt.
 
Start på mitt livs tjugoårsjubileum.
 
Fast jag kunde inte låta bli att tjyvstarta. Hela natten. Och morgonen. Och dagen.
 

Jag tror att det här kan bli bra. Det här med mitt liv. Jag tror att jag kan ha en poäng. Jag tror att jag vet att allt jag trott är självklart. Jag känner en kraft och coolhet jag saknat alldeles för länge. 
 
Det är nog så ändå. Jag är en cool psykopat.
 

Kommentarer
Postat av: Malin;

du är en grym liten filur! dansa åt mig vetja!

Svar: Äh, kom och dansa med mig istället, tanken på att hålla ordning på fyra ben känns lite mer hysteriskt än vad jag är byggd för.
Saga

2013-01-14 @ 18:16:09
URL: http://hallonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0