Svar på kommentar

Lina om Never enough:
hur går det för dig i skolan? har du många vänner? vad tycker du om din klass?
hahah ja vet random frågor men jag är nyfiken. tycker du skriver extremt vackert. du borde skriva en novell o typ lägga upp varje kapitel i taget eller nåt. ;)
lycka till i framtiden!

Svar:

Hej Lina, och tack för dina fina ord! Skolan börjar imorgon igen. 2:an på STEG. Förra terminen var (läs: extremt) tuff. Jag orkade inte hålla upp tempot och började sacka efter. Jag är lite av den människan som lägger mig och dör om jag gör minsta fel eller om det inte blir perfekt, alltid. Men vänner åsin sida har jag nog aldrig haft så bra som nu! Jag har fantastiska vänner, både klasskamrater och övriga. Jag har nog dom att tacka att jag fortfarande går i skolan.
Hm... Idén med en novell var inte så tokig. Den ska nog lisat på att-göra-vid-energiskt-upphov-listan. Tack för tipset! Och fortsätt grna läsa och kommentera bloggen;)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0