Svar på Läsarfrågorna:

Postat av: kim

hur går det för dig med din sjukdom, efter utskrivningen menar jag. går det bra eller lite sämre? 

jag vet hur det känns <3

_________________________________________

Svar till  Kim: Jo...Alltså jag har ju mina ups n downs.

 

 

Postat av:

vad är det finaste du vet?

___________________________________

Svar: Jag ser ganska mycket småsaker i vardagen som jag tycker är väldigt fint. Men annars är det mina fina djur å vänner. Just nu kretsar mina tankar bara kring en livskamrat som just lämnat oss....Se nästa inlägg.

Postat av:

går du i någon behandling nu? vad är din favoriträtt? när blev du sjuk och varför? vet ju såklart att det inte brukar finnas bara en anledning men ändå. vad vill du jobba som? blev några frågor... :P

_____________________________________

Svar: Nej, jag går inte i någon behandling nu... Favoriträtt...Shit, svår fråga...Kort å gott, jag älskar isbergssallad, så vi tar det så.  Jag tror jag fick min diagnos som 14 åring, men hade redan i många år hållt på, sen ca 10. Vi vet ju inte riktigt men jag hade det inte lätt i grundskolan å så var det, tyvärr, ponny-ångesten, ni vet, "om jag väger lite mindre orkar han/hon hoppa högre" el. "Nej, usch, vad stor jag är, måste göra det lättare för lilla hästen". Sen fick jag lite griller i skallen också av att min pappa blev diabetiker å fick en jätte stikt diet. Som du hör, många faktorer, man vet ju aldrig säkert. Men man måste dock komma ihåg att det är aldrig specitikt någons fel!  Jag har inga direkta planer med vad jag skulle vilja jobba med. Klart att det skulle vara kul att få hålla på med skådespel, det är ju en dröm. Men det är ganska ont om jobb där om man säger som så...

 

Postat av: Evelina

Var ifrån får du din inspiration från att skriva? Det är så fint så jag får gåshud..:) 

När ska vi ses??<3

_____________________________

Svar till Eve:

Ok, you got me...Jag läser mycket. Bla av Mark Levengood å Tove Jansson som båda skriver med mycket harmoni i sina texter. Sen läser jag en del poesi. Jag kan ofta komma på mig själv med att jag tänker å ser saker på ett helt annat sätt än när jag var lite å bara sprang förbi. Ett ruttet asplöv är inte bara ett löv utan ett fallet barn från en av de gamla kloka. Liksom metaforer.. Kul att jag påverkar dig så rysligt, min vän:)

För tillfället orkar jag inte ta mig an några beslut, mår inte bra. Men ses, klart vi ska ses! Jag är ledig på onsdag, are you?<3

 

URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aldrig funderat på att skriva en bok?:)

______________________________

Svar till Eve:

Jo...Klart att tanken har grott, men...Det får ligga i framtiden. Däremot kommer jag försöka satsa på regi. Vill till produktionerna i trean få ihop till en pjäs. Och ja, en pjäs, inte bara en föreställning. Jag ska skriva den själv. Så var det bara att hålla ihop å klara sig till trean....


URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0