Nej, jag är inte grå, det är himlen som reflekteras mot min nuna.

dag 1 - en bild + 6  fakta om mig
dag 2 - de värsta störande momenten i vardagen
dag 3 - ritualer innan läggdags
dag 4 - en bild på någon jag saknar
dag 5 - i min handväska
dag 6 - något/någon jag tänker på hela tiden
dag 7 - en person jag vill träffa just nu
dag 8 - en sexig låt
dag 9 - typ av killar jag faller för
dag 10 - ett kort någon annan tagit på mig
dag 11 - vad jag skullle göra om jag fick 1 miljon
dag 12 - en vardagshjälte i mitt liv
dag 13 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 14 - en stilikon
dag 15 - en bild på mig själv för ett år sen
dag 16 - en tv-serie jag älskar
dag 17 - något pinsamt som hänt
dag 18 - mitt favo-klädplagg
dag 19 - någon jag helt enkelt inte kan vara snäll emot
dag 20 - det jag alltid bär med mig
dag 21 - ett fint minne
dag 22 - mina rädslor
dag 23 - något ätbart som gör mej galen om det inte finns hemma/i kylskåpet
dag 24 - något jag alltid säger
dag 25 - en bild på mig med en annan hårfärg
dag 26 - det här får mig att gråta
dag 27 - något jag verkligen är värd
dag 28 - det bästa som finns
dag 29 - ett tankevärt citat
dag 30 - min julklappsönskelista

Jag tänker skippa allt det där med att jag hela tiden tänker sjukdomstankar. Det vet ni redan och det är ganska självklart.
Så istället egnar jag detta inlägg åt er, Anja & Julia.



Nu tänker jag bli sådär klyschig och sentimental. Can't help it. Men jag är så fruktansvärt glad att ha er, för det anser jag ändå att jag har.
Och, ja, jag tänker på er, nästan jämt. Saknar. Och, jävlar, jag tänker, vi borde ses snart. Dvs. kom hem från bonniga-men-sjukt-fina-gröna-irland. Vill typ ha en kram. Eller fler.

-S


Kommentarer
Postat av: JA!

Vi saknar dig med här på Irland! Massa kramar och tagga teparty till jul!

// JA!

2011-11-07 @ 10:56:08
URL: http://anja--anjasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0