Jag upplever den. Dödsångesten. Dags att leva upp.

Jag gör det nu. Fan. Jag gör det.

Jag lägger in mig.

Var på kontroll i måndags. En katastrof-kontroll.

Hon sa "Du kommer dö, Saga, och du har inte långt kvar."

Hah. Jo, kul den har jag hört förr.

"Du har en vecka på dig. Max. Tänk nu, Saga. Tänk riktigt riktigt ordentligt. Vad vill du?"

AH! Panik! Vaddå?!Måste jag bestämma?! Kan-inte-vill-inte-mamma-hjälp-vad-ska-shit-när-åh-vad-fan!!

Ingen sömn inatt.
 
Men vad fan är det som är svårt?! Att välja att leva?! Jag vill leva. Jag vill andas. Jag vill finnas.

måste jag svälja.
Svälja den där jävla stoltheten. Ta hjälp.
Nu. Akut.

Godnesses damn it. 

Here we go again.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta chansen nu Saga. Jag vill inte förlora min vän!

2012-01-04 @ 10:36:59
Postat av: Marie

Ta chansen, lägg in dig så vi får behålla våran Saga!

Det finns alldeles för många redan nu som vi tänder ljus på gravarna för.

2012-01-04 @ 10:41:51
Postat av: Kimppa

Duväljer Rätt! Du och vi alla kommer att ha ett

Fantastiskt liv Framför dig. Livet är inte alltid

lätt och bara framgångar, men Varje minut av

det ÄR värt att leva!

Alternativet är bara en futtig punkt slut - och

sedan ingenting...

Bite the Bullet min kära Saga, jag har haft på

känn redan ett tag att du är på rätt spår.

Tänk på allt det spännande livet kan ha att

erbjuda dig - inte bara här och nu utan även långt

Efter att du fyllt 50. Jag vet.

2012-01-04 @ 15:21:49
Postat av: Janina

jag älskar dig fina vän. jag tyckte mig ana ett ljus inom dig idag. och saga, du är värd så mycket mer än denna skit.

och jag vill springa runt på grönan med dig och vara sådär härligt lycklig. kommer du ihåg när vi var på långholmen och såg laleh? det var underbart. lycka till hundra. och winnerbäck. mums.

lämnar dig aldrig!

2012-01-04 @ 23:36:18
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Helen

Saga! Du är en sådan vacker människa! Jag vill att du blir frisk och jag vet att du kan! Många krammmmmmmar.

2012-01-05 @ 08:51:00
Postat av: pernilla

Du kommer klara detta saga.du klarar allt du vill klara av , använd din enorma styrka och envishet till att klara detta!

2012-01-06 @ 17:23:40
URL: http://avtryck.spotlife.se
Postat av: Dedde



jag skickar massa styrkekramar och kämparanda till dig. det här klarar du, det vet jag. vi är många som hejjar på dig !

saga? :) PEPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !

2012-01-11 @ 06:24:46
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0