Och hon frågade mig elva frågor.

"Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you."


1. Roligaste valborgsminnet (i år eller tidigare)?

Eh...Jag minns inte. Vaknade med kortare lugg och lukt av brännt hår den första maj iår, men vet inte om jag tycker att det var väldigt roligt och jag tycker inte det gills just eftersom jag inte minns hur det gick till.

2. Berätta om nåt du gillar med ditt utseende - en grej som du är förtjust i och varför.

Jag tycker om min näsa! Och mina ögonbryn! Och mina kindben! Shit... Allt detta får mig att låta väldigt perfekt vilket i sin helhet känns långt från sanningen. MAKE NO JUDGEMENT!

3. Hur känner du dig idag?


Idag är jag faktiskt glad! Trött men än glad! Kanske peppen att mina vrålballa kängor är påväg till min ägo och att jag känner mig allmänt rätt snygg idag.

4. Tycker du inte att den här musikvideon är helt förtrollande? (Ses helst i HD-kvalitet på teveskärm, btw)

Ok. Cool. Men inte förtrollande. Mest cool och snygg.

5. Vad ska du göra i sommar?

Inga planer. Festivaler- om jag har råd. Hänga med coola kompisar- TOTALT! Jobba- om det finns plats för mig på ett hörn.

6. Har du sett nån bra film på senaste? Vilken?

mmm... Amelie från Montmartre. Mega-mys film jag ser på hundragångerom.

7. Berätta om nåt du är stolt över.

Öh. Stegen jag byggde i helgen och målade vit. Och min persika. Och sen är jag ganska stolt över mina bilder. Annars skulle jag mest troligt inte hänga dom på mina väggar fotografera dom och publicera i vårt cyberspace. Så. Jag tror visst att jag är lite stolt över dom också.

8. Berätta om nåt du sörjer.

Min hund. Maja. Saknar henne varje sekundminuttimmedygnveckamånadår. Och att jag slösat så många år av mitt liv på rent skit.

9. Köper du nånsin småkakor när du går till ett cafe? Typ en hallongrotta, nån liten beige pinne eller liknande? Om du gör det, berätta varför! Har aldrig förstått det där (no judgement dock).

Jag är inte förtjust i kakor alls faktiskt. Jag vill ha det halfbaked och kanelbulligt men helst kladdkakigtväldigtkladdigtkladdkakigt. Och förlåt men fy satan vad cupcakes är överskattat.

10. Vad gjorde du för ett år sen?

Stressade för nationella prov tror jag. Och trodde att jag skulle dö i en skolbänk. hm...

11. Vad gjorde du för två år sen?

Gick på dagvård på capio, sydde lapptäcke av människors manipulativa psyken och lekte glad.


Taggade människor kommer i nästa inlägg tillsammans med mina elva frågor till er.

PEPPA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Excellent! Gillar också dina ögonbryn, kindben och din näsa btw. Bra att vi är överens.

2012-05-02 @ 19:54:59
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa)

sv: ah herregud nejdå! blir själv lika arg nästan varje gång folk kommer med sådana "retande" kommentarer som; "men vaddå? kan du inte ens äta EN sån bulle/glass/whatever för att där är lite mjölk i?"

osv.

man blir så jävla lack bokstavligtalat!

håller helt med dig!

och hoppas du haft en bra valborg iaf! utan magproblemt! :)

2012-05-02 @ 22:16:02
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0