Utkast: Maj 15, 2012

DAGENS LÅT:


DAGENS KLÄDSEL: Nylonstrumpor och en stickad tröja.
DAGENS DUSCH: kl 09:00
DAGENS FRISYR: eh....Har lite ont om alternativ...
DAGENS MAT: Äpplen. Broccoli med x antal tillbehör. Vindruvor.
DAGENS HÄNDELSE: Tre efterlängtade bokningar klara.
DAGENS PLANER: Att planera imorgon.
DAGENS VILL HA: Nya nätstrumpbyxor samt en röd klänning med vita prickar och Amanda Palmers snygghet.
DAGENS SAKNAD: Nina.
DAGENS DROG: Aspartam.
DAGENS TRÅKIGASTE: Tänka på golvet i mitt rum.
DAGENS KÖP: Cola zero. Dents. Samt biljetter.
DAGENS GODIS: En salt historia som heter någonting som typ dents. Galningsgott. Men choklad borde ju stå på vill-ha punkten.
DAGENS HUMÖR: Seg. Men lite pepp också. Men mest rätt ensam. Och seg.
DAGENS SJUKA: Utan tvivel eller motstånd min rygg. Och alla cp-knölar jag lyckats slå i inom loppet av en eftermiddag.
DAGENS KOMPLIMANG: En som jag själv gav faktiskt. Jag spillde ingenting utom en bajsplutt när jag mockade idag! Det är sensation då jag vanligtvis får mocka hela stallgången efter att ha försökt träffa skottkärran alla 80elva9 gånger jag kastat.
DAGENS SKRATT: Det är punka på skottkärrans framdäck.
DAGENS BILRESA: Tureturstallplan
DAGENS GRÅT:
Läs:cpknölsboxning.
DAGENS DRYCK: TecolaZmjölk.
DAGENS LÄNGTAN: Värme och mindre kläder och mer sällskap. Så typ nästa månad tack.
DAGENS SPAN: Gills genom datorskärmen?
DAGENS KÄNDISSPAN: Eh... Se nr. 1 och läs nr 7 samt 22.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Nina. och en annan rolig kvinna som håller i min framtid.
DAGENS PERSONER: ...gills genom datorskärmen..? nej men ok. Mammapappasysterbrorlinnearachamikaelamaggiesamtkassörskan. Det sista lät visst lite dirty...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, skön låt

2012-05-15 @ 20:33:04
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Får jag kopiera alla dina dagens och göra på min blogg? Såg så roligt ut hihi. Love

2012-05-16 @ 09:51:24
URL: http://akleian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0