En moral per hjärnhalva. Det är bara rimligt.

Du har gjort fel. Du ser ju själv vad dom bra tankarna har gjort dig till. Din så kallade frihet i att acceptera dig själv. Du ser så patetisk ut utan mig vid din sida. Ser du inte hur dom glor på dina feta ben och äckliga kinder. Dom hatar dig. Äcklas av dig. Och du bryr dig fortfarande. Du är svag. Du svek mig och nu jävlar ska du bli fet och ful, värdelös och hatad. Ett öga för ett öga.
 
Du ska dö.
 
Jag hatar dig. Du ljuger och får mig att må dåligt. Allt du sagt har varit en romantisering av någon som inte ens existerar. Det finns inget jävla punktnöjdnudeträcker. Du vill se mig död och gå till nästa jävla brud och göra det samma igen. Du är en jävla kvinnohatare och energitjuv och allt det våra mödrar varnat oss för. Du har ingen plats här längre. En kropp för en kropp.
 
Du ska dö.
 
Ditt korkade flickfnask. Du mår sämre utan mig. Alla kommer veta att du saknar mig. Alla kommer titta på dig och undra var du gömmer mig under allt ditt fläsk, att jag måste ha dumpad dig. Och du kommer gråta. Varje natt. Varje dag. Du kommer be på bara knän att jag kommer tillbaka och hjälper dig igen.
Och vem vet, kanske jag inte har tid att komma till undsättning då? Kanske jag redan har en annan?
 
Du vågar inte.
 

Ett grepp om halva skalpen. Stadigt.
 
Och skriet.
 
Tusencellerflyrochallaalarmslårsnurrartjutersmärtanblirobeskrivligsnurrarhuggerrivernästandärsålångtbortaochingenhållerstadgaallttjuter bultartjuterbultarfallerutomramarenkroppblirenhalv. 
 
Tystnaden.
 
Är du där? Det är så svart, jag ser ingenting. Är du fortfarande här?
 
Ja, jag är här. Jag är alltid här.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K

Åh, Saga..

2013-02-02 @ 20:33:05
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Lisa

KRAM <3

2013-02-07 @ 16:49:37
Postat av: jessica

Åh, jag dör.

2013-02-11 @ 19:36:26
URL: http://kessen.blogg.se
Postat av: jessica

Jag förstår att du flippar Saga, och jag förstår att du inte menar allvar med ditt sätt att uttrycka dig. Men jag känner att varje yttring om hot/våld, oavsett vem den är riktad mot, bidrar till ett jävligt tråkigt/skadligt nätklimat.

Jag har tagit bort din kommentar, men gillar dig fortfarande lika mycket som innan. Så du vet. Puss.

2013-02-23 @ 05:39:11
URL: http://kessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0