Punkten på ryggen som egentligen inte finns och jag tror jag behöver massage.

Holy fuck jag tror jag lider av allvarlig irritation.
Jag behöver konkret insiktslistning. Jag gör en konkretjagkangåtillbakaochtittaseninsiktslista.
 
Insikt nr 1:
Jag hatar tittavadjagharätitidag bilder. 
 
Insikt nr 2:
Jag måste öva mer på coolthoppfrånfotöljen (jag landar alltid med någon del av huvudet i väggen).
 
Insikt nr 3:
Tryfflar är dyra och dom billigare är godare. Åtgärd: Köp billigare.
 
Insikt nr 4:
Jag känner mig cool.
 
Insikt nr 5:
Jag har bott hos mina föräldrar i två månader nu.
 
Insikt nr 6:
Det har hjälpt. Nu flyttar jag till min egen lya igen. Jag behöver tunnelbana och nya gardiner.
 
Insikt nr 7:
Gardiner är dyra.
 
 
Sista insikten:
Palmerpeppen<3
 
Puss på nosen. Och sluta fota 1,5 dl lättfil och 3 matskedar müsli. Ta en större skål häll på mer och ät. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0