Hemläxa: Flytta 500 kg med ett finger och snyt dig med en ring hängandes i näsväggen.

Dagar när jag intar roll trassligkrassligslemklump i bäddsoffhörnet med rekvisita extra soft toapppersrulle(alltså det här med att aldrig ha näsdukar), spottkopp(vägrasvälja), godispapper, fjärrkontroller, oöppnad post och pollendränkta katter som vägrar ligga vidsidan om mig utan ska promt spinna på bröstkorgen.
 
*Nysorkester.*
 
Gammal katt sur. "Sluta studsa så fördjävligt ligg lite stilla för i helvete och koncentrera dig på att kela med mig!!"

Ah alltså förlåt jag är lite dålig på att hantera växtspermierna du är dränkt i men jag ska försöka bättra mig men skulle du kunna va lite bussig och ta bort din svans från min näsa? 
 
Och denna tillit till snabba mirakelpiller och dom desperata googlingar på huskur mot feber och förkylning. Typ överkonsumtionen av alvedon, hostmedicin och xx antal brustabletter och diverse kinesiska naturläkemedel med oihågkomliga namn om den ens gick att läsa utan ordbok. 
Och frukthästen är också sjuk. Jag vilar idag sen ignorerar jag shitet och kör på med grava intoxer utav alvedon. Jag har inte riktigt tid för det här. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0