mycket hänt.

Flyttat tillbaka till marum, skönt då jag vet att de funkar med peach där,menmen vet inte riktigt vad jag ska tycka å känna...visst kul...men de känns som att jag bara pendlar omkring å sviker den ene efter den andre...
Har köpt en leksak åt älsklingen föresten,en snackerball;) lite läskig till en början tyckte hon men sen upptäckte hon den söta äppelstenen å de blev de genast andra puckar:)

sen..ja...om jag lovar att sköta mig å så...så sa mamma att jag kanske skulle få åka på peace and love iår..!!:) på villkoret att hon vet vilka jag åker med..ganska självklart villkor xD

är inte riktigt på humör nu...så de får va nog med skriveri här, hade gött lingonkompött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0