upp å ner ner å upp

Irriterad å lycklig..ja..
Träffade Nina idag, skriver om de överallt men jag är verkligen upp över öronen för de:Dsaknat henne så otroligt mycke!!
Du ska veta att jag tänker på dig...:)<3

lite krångel i behandlingen, fått ökning...arg...

annars åkte jag med pratglad taxichaffis idag, å tio gånger värre blev han när han insåg att jag har ett eng.fullblods sto!
Han hade nämligen också haft en helt fantastisk eng. fullblods valack å hade shotahejti historier hit å dit å undrade ditt å datt om peach å blablabla...
Jag kom med nöd å näpe ur bilen å på färjan..-.-'aja, slapp ungersk dansmusik å bråk om mitt efternamn å taskiga kommentarer^^
aja hej hopp överklass-stropp!!

Kommentarer
Postat av: dedde

åh jag vill också träffa ungen!! och dig! och alla!! gaah!

men hurru, DU KAN JU DET HÄR!! :D:D:D <<3

2009-04-23 @ 22:14:39
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0