miljö av misstro

Vill bara lägga mig på golvet, skrika å gråta....
SLUTA!!!!!
Jag kan visst!!! Ge mig en till chans!!! Jag ska bevisa för er!!!

Dom behandlar mig som om jag inte förstår, som om min hjärna lagt av å säger, "du märker det inte själv".
Är jag halvt hjärndöd?
Jag säger att jag kan, jag vill å vet vart jag är på väg.
Dom svarar mig "I dina journaler står det att du sagt så redan för ett år sedan, Saga, du kan inte."
VA FAN!!!!HÅLL HÄFTEN!!!
" Du blir arg när vi pratar om de här ser jag"
SLUTA!!
snälla...jag ska....
Jag är helt utmattad, men jag kämpar...
Jag slås ständigt med siffror å ord som pekar på min undergång,
men jag vet att jag kan.
Varför misstror alla andra?

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tror på dej gumman <3<3

2009-07-16 @ 13:38:12
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/
Postat av: Néa

Du är bäst Saga! Den starkaste jag känner. Jag vet att du kmr att ta dej ur de här. Älskar dej sjukt mkt<3

2009-07-29 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0