Vad hände?!

I söndags var jag mor, topi å ronja på vasa museet, väldigt spännande å roligt,
men väder till trots;)
Japp, de SPÖREGNADE å STORMADE..-.-'
....å jag som inte hade regnjacka utan envisades med paraply fick ju skylla mig själv,
Jag flög!! Ja du läste rätt, jag FLÖG! Ok, jag snuddade marken med fötterna ibland,
men rakt ut mot vattnet, helt kontroll löst tills jag krockade i en ek, hjälp vilken tur!!!
Annars hade jag hamnat rakt i trafiken :S
Jag kravlade i vilket fall som helt fast mig i trädet tills min bror kom springade, paraplyet veks åt fel håll men vi lyckades få ner de...!!puh..kalla å blöta trippade vi vidare...Gud vilken syn de måste ha varit!!!xD

Idag skulle jag däremot på utvärderings samtal till capio(trodde jag)
men när jag kom dit å in på ett förmöte med Amanda säger hon;
"Ja, jag antar att din mamma redan sagt vad vi ska ha för möte idag."
Jag tittar på henne lite underligt...
"Eller..?"
Tystnad
"Ja, vi har i allafall tänk skriva ut dig härifrån idag"
*?!*
"ojdå!"
"Men har inte din mamma sagt de?!"
"näe..?"
Dom tyckte inte att de funkade där så, nu är jag hemma åtminstone över sommaren:)
Känns konstigt...
..Men bra!!
So wish me luck!

Kommentarer
Postat av: evelina

aaaaaaah gud vad harligt !! lycka till sotis!!! <3333333

2009-06-23 @ 16:25:01
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0