10mars

...1993 tretton minuter i 20 föddes jag.
16 år sen...
Så länge har mitt hjärta burits i min kropp, så länge har min kropptjänstgjort hos mig.Så länge har mina ögon synat världen,för de mesta vacker. Men mig själv,mig själv har jag alltid synat ur sjuka vinklar, ur vrickade blickar, ur fula vinklar.
Jag är äcklig. Jag är ful.
De har jag alltid tyckt,för de har jag alltid sett.
Det blev en sanning!
Jag blev äcklig! Jag blev ful!
Tills jag insåg...
Även sanningar kan gömma hotande lögner...
...Livshotande lögner...
Jag ska fortsätta ett uppdrag, från och med nu.
16 år har gått.
Ett uppdrag.
Hitta räddande sanningar...


Kommentarer
Postat av: evelina

gumman, du är vacker och unik. du är bland det finaste jag har. jag älskar dej , jag har alltid gjort och kommer alltid att göra.

du ÄR vacker, du ÄR fin, du ÄR lika viktig och speciell som någon annan. jag älskar dej <3<3<3

2009-03-11 @ 15:57:22
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0