ARGH!!!

Look out, I'm jävligt Mad!!
Inget vill gå som jag vill...Trassel i behandlingen vilket resulterar i en till näringsdryck..>< Är skit förbannad på Rosie fast jag vet att de inte är hennes fel å att de e min bloody kropp jag ska va arg på!!!Å sen får jag inte rida, inte ens sitta på en häst om någon leder!!FAN!! å Pappa är överorolig hela tiden å vi har haft inbrott i bilen när den stog i södertälje, å dom snodde RADION å växelknoppen!!!Men RADION???Den var typ värd 10 kr!!!å VÄXELKNOPPEN??Å passagerar rutan är sönderslagen!!Jag fick ligga i bakluckan för alla säten va fulla med glas splitter.
MEN....!
....Jag ska sova hos LINNEÁ ikväll!!:Dvar jätte länge sen, so wich me luck,vi ska fira Earth Hour ikväll;)
Pst! Släck du med;)
Boaba!!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv:naaw gumman <3<3

2009-03-29 @ 10:54:44
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0