x2+2x/12-30=...

...15 dagar kvar tills Hårda Damen vill ha in ekvationspappret å genomgång på nästa avsnitt

...å jag i min tur har bara flamsat i en vecka!! Skärpning!

Men jag tycker verkligen att det är ohyggligt tråkigt av lärare att ge uppgifter över lovet. Sådär drygt, sådär "hej-jag-tycker-inte-ni-ska-ta-det-lugnt-på-lovet" drygt.
Men man har ju ändå sitt val, till sist. Plugga= hänga med, förstå, ev. få ett bra betyg vs Inte plugga= I mitt fall, Totalkörd.

Valet säger sig själft... "DuktigFlicka-syndromet" tar överhanden.

...4x=540...

Men när man har huvudet fullproppat av viktigare uträkningar, av egna bekymmer, orkar jag ärligt talat inte bry mig ,den första veckan, om någon idiotiskt tråkigt, lätt läst stencil som uppenbarligen ska vara så otroligt viktig gentemot mitt inre lugn.
NÄVEN I BORDET!
Jag hade min RÄTT som efterbliven elev att få fokusera på vad JAG anser viktigt.

Jag anser att, den första veckan, ska man få släppa skolans kärnämnen, tankar på betygen som väntar ect ect...
Å ja, den första veckan ska man...!
Den.. första...veckan...?
Den första veckan som redan...varit? Jaha...oj... Ja men då...Eh..

Ursäkta, jag ska bara....

X=135

-S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0