"Det är inte hur man har det det är hur man tar det"

My friends, my faithful friends, my clever friends...



Jag har underbara vänner.
Sådana som verkligen bryr sig,
som inte ger upp,
även om jag befaller dom att göra det,
står dom kvar.

Men det gör så ont, att ha vänner, det gör så ont när folk vill mig väl.
En sådan plåga, enorm smärta fylld av ångest.
Jag älskar dom, men blir livrädd för att hata dom.
För att dom inte ger upp för mig.
Det sliter i min inre demon.
Hon skriker igen...



You know I've been locked out of sight...
All there years...


Kommentarer
Postat av: jjuliah

nemen gud vad roligt!!!!

victoria är min underbara fina sessa :'')

skulle vara jätte roligt att höra om din tid tillsammans med vickan :D



det är superbra med Vickan! :')

vi har dock inte tävlat så mycket pga att hon är lite svårlastad.. haha hade du också problem med det?

mejla mig så kan vi prata mer!

mvh

/ julia

2010-11-21 @ 11:42:39
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: jjuliah

justdet, mejladressen.. ;d

[email protected]

2010-11-21 @ 11:43:12
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0