Ny Header

Saga har fattat design-grejen!! HURRA!




För övrigt är vädret grått. Höst.


Igår träffade jag en flicka som inte ville vara söt. Hon ville vara tuff. Hård. Letade efter något nytt. Jag såg på henne oförstående å sa att tröjan hon hade på sig skulle åtminstone jag köpa om hon inte gjorde det. Hon log lyckligt. Vi lämnade platsen. Med tröjan. Hennes. En vinst för oss båda.

Jag valde sätet nästan längst bak på bussen. Ensam med mina tankar å bilder. Du satt där, ett par snäpp framför. Jag minns mina tankar för dig. Flera år gamla. Minns känslorna. Bredvid dig satt en fnittrig Gott å blandat-godis. Det gick inte att undvika höra dina läppar lämna dennes yta. Så lycklig. Å Den med. Par i Unga Hjärter.



Mind is a razorblade

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0