Dag 3- en modig vän

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Hah, vilket patetiskt försök att uppdatera varje dag... Failar redan på dag 3... Förlåt mig, alla ni som tar illa vid er!
Men nu kommer det, inlägg Dag 3, en modig vän....

Linnéa Johnson

Jag beundrar henne, ärligt talat. En tjej som slängde sig ut ur allt vad trygghet var för att satsa fullt på sig själv, sin utbildning. Men ändå, mest av allt, när hon kontaktade mina föräldrar en dag för länge sen och talade om att hon var orolig för mig, att hon såg att något var riktigt fel. Jag kommer nog aldrig vara nog tacksam, Linnéa.
I det ögonblicket satsade du min tillit till dig, vår vänskap.
Den höll. Genom eld och vatten.
Nu ses vi inte så ofta, och det svider... Men när vi väl gör det, är det som om igår. Man har inte en tråkig stund!
Jag saknar dig, varje dag. Men vetskapen om att "äkta vänskap aldrig rostar" styrker mig. Jag längtar till nästa gång vi ses... Darling, en vän som dig borde alla ha i fick-format. <3



-S

Kommentarer
Postat av: Linnea

Och här sitter jag och gråter. Går inte att förklara. Du betyder så himla mycket för mig. Önskar vi var med varandra konstant. Men trots att vi inte är, känns det som att vi aldrig är så långt ifrån varandra. Älskar dig, och kommer alltid stå vid din sida. Alla väder, alltid.♥

2011-04-01 @ 21:22:12
URL: http://neajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0