Dag 4- en vändpunkt i livet

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Måste medge att jag är värdelös på det här med att uppdatera... Men sista tiden har varit minst sagt...Hemsk.
Mer om det senare..
Nu, vändpunkten..

När jag var på Capio senaste omgången, hade jag som vanligt i princip gett upp allt. Jag kämpade för att komma tillbaka till skolan, men var rädd att ingen iallafall skulle sakna mig där.
Men så hände det. En höstkväll fick jag besök. 
Jag tror inte att jag upplevt den lyckan sen jag fick Peach, och då ,kära läsare, då är det STORT.
Efter det besöket, började jag kämpa. Jag insåg att det faktiskt fanns något utanför sjukhusväggarna, liv.

Jag kommer för evigt vara dig tacksam, Tepojken, utan dig hade jag aldrig orkat resa mig. Tack...

-S  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är Tepojken evigt tacksam att du finns här idag Saga!

2011-04-07 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0