Dag 5-Stalkers bekännelse....

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben

Det blir lite tight här men annars blir det väl inte av förän nästa decenium...

Nu ska jag erkänna... Jag som brukade vara så "udda" och "anti-mainstream" läser också andra bloggar och har kändisar som jag vill läsa om... Tänkte radda upp dom här...

anja--anjasblogg.blogspot.com/ - Vem kan inte låta bli att älska sättet denna Puh skriver på?

neajohnson.blogg.se/ - Måste ju veta hur livet lever för Knoddis, nu när hon är så långt ifrån mig...

eveelinabohlin.blogg.se/ - Ack, kärlek kärlek och...hår? Bruden är het och dessutom min "BVF"(barndomsvän för alltid*) *svårt att ändra på;)

janinaw.blogg.se/ - Kämparvän och ex-room-mate

despiina.blogspot.com/ - Om någon får dig att ta dig i kragen är det Kattflickan

Där har vi väl bloggarna jag följer. Sen kikar jag ju lite på andra bloggar också, men inte så att jag följer dom.

Men kändisarna som jag "omedvetet media-stalkar":

Natalie Portman - Först går bruden och är snygg i Star wars, sen i V- for Vendetta å nu Black Swan, och på det har hon mage att vara snygg utanför scenen också...

Johnny Depp - !! Mannen är en grym skådespelare. Sa jag att han är lite snygg också?

Noomi Rapace - ...men det gjorde jag faktiskt redan innan millenium trilogin...

Emma Watson - Heh, ok ännu en snygg brud... Men vad fan? Har ni någonsin mött en klokare barnstjärna?! Applåder säger jag!

Patti Smith - *ligger på knä och dyrkar*

Thåström - låter vara osagt. Ni som känner mig vet resten.

Julie Andrews - Mmmm... Allt var en fröjd tills...en..prinsessas..dag..bok? Say what..?!

Catherine Zeta Jones - Rawr...

Rolf-Göran Bengtsson - Vilken ryttare! Vilken känsla!

Jag tror det var dom... Tidigare var jag också alltid tvungen att läsa allt som det stog något om Victoria Beckham , Angelina Jolie, Nicole Richie, Isabelle Caro, Linsay Lohan, Amy Winehouse... Men det var ju egentligen inte för kändisarna i sig utan för att det alltid stog Viktras, skelett-chock eller ätstörning i samband med dessa en period. No-good.

Efter en tillbaka-blick i inlägget inser jag att det blev en del kändisar..Shit, det bor nog något av en stalker i mig...

I nästa inlägg får ni läsa om en annan bekännelse...

Min narkomani....

-S


Kommentarer
Postat av: evelina

nej men snuttan ! <3

2011-04-15 @ 19:17:31
URL: http://eveeliabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0